Podjetje Procomm, Maja Bezlaj, s.p. pošilja naročeno blago po celotnem ozemlju Republike Slovenije.
Dostavo izvaja GLS Slovenija. Stroški dostave so za vse artikle brezplačni.

 

PRITOŽBE, REKLAMACIJE IN SPORI

Sena Slovenija spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Sena Slovenija se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Sena Slovenija lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 031 600 224 ali po elektronski pošti na info@sena.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova  info@sena.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Sena Slovenija se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Sena Slovenija prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja